ΕπιτελουΣ πετυχε η ομελετα.

Voyeurists

Thursday, December 17, 2009

Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως εστί.(έτσι φαίνεται το είδε)


- Sorry for being a gorgeous asshole…
- Wait; give me a minute to go up and down the stairs. I fοrgive you!


Υπέκυψα και εγώ στην γοητεία του Mάρλον Mπράντο για πολλοστή φορά.
Ναι ναι, είχε τον ρόλο του ευαίσθητου φαλλοκράτη, ναι ήταν μαλάκας προφανώς, αλλά και εγώ θα τον συγχωρούσα αν με μισοσκισμένο μπλουζάκι έκλαιγε στα πόδια μου. Κάποια λάθη θα επαναλαμβάνονται αιωνίως.
(Αν είσαι ευαίσθητος φαλλοκράτης και δεν είσαι ο Μάρλον Μπράντο τότε don’t do it Fedon. Ούτε τώρα.)

Αλήθεια όταν η μάνα μου ωρύεται ότι είναι τρελός μαλάκας και αρχίδι, άραγε βλέπει το ίδιο θέαμα που βλέπω εγώ; Γιατί να συγκινούμαι τόσο από μια στοιβάδα ΘΕΙΚΑ χαρακτηριστικά και ένα ιδρωμένο μπλουζάκι; Η φύση φαίνεται έχει αποφασίσει προπολλού για τις μεθόδους προσέλκυσης των φύλων την περίοδο αναπαραγωγής.
Είναι μεγάλο κρίμα που είναι χειμώνας και δεν ζει ο Μάρλον.

No comments:

Post a Comment